Montag, 22. Mai 2006

geek-tests..... *grin*

..... denn nur geeks können mit diese test verstehen.....




..... als erstes hab' ich ma' ausgetestet, welches betriebssystem mir entspricht.....:

You are OS2-Warp. You're plagued by feelings of abandonment and disgust for your backstabbing step-brother.  Oh, what might have been.
Which OS are You?



..... danach musste ich natürlich auch noch wissen was für eine datei ich bin, welche datei-endung mir entspricht.....:

You are .swf  You are flashy, but lack substance.  You like playing, but often you are annoying. Grow up.
Which File Extension are You?



..... und wenn wir schon dabei waren diese test zu machen, so auich noch den dritten.....:

You are LAWRENCE OBI. You are Bank Manager of Zenith Bank Lagos, Nigeria. You will share with me 30% of the $26.5 million that BARRY KELLY who died with a WILL left in your bank.  You put the money in two trunks and want me to claim the money.
Which Nigerian spammer are You?





..... gefunden bei longneck's weblog.....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.